Segít a Novell

 

A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet bejelentette, hogy szolgáltatáskínálatában elérhetővé vált a Novell Service Desk 7. A Novell szerint gyorsan és egyszerűen bevezethető megoldás segítségével a vállalatok olyan átfogó service desk szolgáltatást építhetnek ki a szervezeten belül, amely segít a költségek csökkentésében és a szolgáltatási szintek javításában. A skálázható, nyílt architektúrára épülő eszköz segítségével könnyedén monitorozhatók és orvosolhatók az informatikai szolgáltatásokkal kapcsolatos problémák. Az általános helpdesk rendszereket kiegészítve, a service desk megoldás nem csupán fogadja a bejelentéseket, de a teljes életciklusukon végigkíséri azokat. A nyílt szabványokat támogató eszköz gördülékenyen együttműködik a Novell és más gyártók termékeivel egyaránt.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Mi az? Beruház, kutat, fejleszt

ked dec 18 , 2012
  A Business Telecom Nyrt. (BTel) számára másfél éves háttérfejlesztési program fejeződött be 2012 novemberében, amelynek keretében a cég új, független kiszolgálói kapacitást, valamint új pénzügyi és ügyfél-nyilvántartási rendszert helyezett üzembe. Ezt kísérte a korábbi tervek szerint végrehajtott üzletági átalakulás, illetve a Magyarországon egyedülálló, mikrohullámú és kombinált hálózaton zajló folyamatos kutatás-fejlesztés. […]

Friss, ropogós