Magyarországon a mobilszolgáltatókhoz és a mobiltelefonok gyártóihoz ragaszkodnak legjobban a fogyasztók: előbbinél a megkérdezettek 87, utóbbinál 84 százaléka tart ki teljesen vagy általában – állapította meg a Nielsen piackutató a fogyasztók lojalitásáról végzett felmérésében. A kutatás során a Nielsen tizenhat termékcsoporttal és szolgáltatással kapcsolatban mérte fel a márkák iránti hűséget összesen 58 országban. A „teljesen” hűséges azt jelenti, hogy kitart márkája mellett, „általában” pedig azt, hogy csak jelentős előny miatt vált márkát. A szolgáltatóváltáshoz vezető legfontosabb tényezők között a magyarok 51 százaléka a jobb árat, míg 23 százaléka a jobb szolgáltatást említette. Majd 18 százalékkal a jobb minőség, hét százalékkal a jobb választék következik, a jobb reklámot mindössze egy százalék említette. Ezzel összhangban az európai megkérdezettek legnagyobb része, átlag 54 százaléka is a jobb árat nevezte meg mint elsődleges szempontot. A jobb minőséget 22, majd a jobb szolgáltatást 11, továbbá a jobb választékot 8, végül pedig a jobb reklámot, öt százalék említette.
És még ez is...
-
2015. december 26.
Kétszáz tabletet vásárolnának a kéményseprőknek
-
2012. augusztus 20.
Minősíthetetlen a közszféra fizetési hajlandósága
-
2014. július 16.
Ismét nyakunkon a hazai webáruházak versenye
-
2014. január 24.
Korrupció a Foxconn-nál
-
2016. április 5.
Szoftverfejlesztők előtt nyit kaput a Zebra
-
2015. február 19.
A Microsoft ingyenes Office-szal építi a jövőt