A Xerox vásárlási szokásokat vizsgáló kutatóvállalata, a WDS az ünnepek közeledtével arra volt kíváncsi, hogy az emberek mi alapján választanak okostelefont és milyen vásárlási preferenciákat fogalmaznak meg ezekkel a termékekkel kapcsolatban Amerikában. A felmérés szerint nem igazolható az a tény, hogy a legújabb fejlesztésekkel felszerelt mobilok iránt a legnagyobb a kereslet. A válaszadók 61 százalékánál nem elsőrangú szempont, hogy a legfrissebb technológiájú okostelefont birtokolják. Az idősebb korosztályok körében a márkánknak a szerepe is csökken. Az árnak viszont nagy jelentőséget tulajdonítanak a hatvan év felettiek. Az aktív dolgozók és a fiatalok esetében a költségek, pénzügyi kérdések hátrébb sorolódnak, ellenben náluk a hálózati sebesség kritikus kérdésnek számít. Nem meglepő ugyanakkor, hogy az okostelefonok színén, típusán, képességein túl valójában minden korosztály számára a legfőbb kiválasztási szempontot a hálózati lefedettség és a szolgáltatás megbízhatósága jelenti.
És még ez is...
-
2014. december 31.
19 esemény ami megváltoztatta a világot
-
2014. július 24.
Szélesebb felhasználói réteg számára: jön a Lumia 530
-
2013. április 2.
Meglepetés: nyereség a BlackBerrynél
-
2015. június 22.
Sose gondolnád mi mindent ki nem bír a Honor 4C
-
2013. február 7.
Csaknem egymilliárdot költöttünk tavaly mobillal