2014 legfontosabb fogyasztói trendjei VI.

Az Ericsson ConsumerLab azonosította 2014 és az azt követő időszak legfontosabb fogyasztói trendjeit.

Az online előnyök nagyobb súllyal esnek latba, mint az aggályok. – Ahogy az internet a mindennapjaink szerves részévé válik, a csatlakoztatással kapcsolatos kockázatok egyre egyértelműbbek. Az internetet naponta használók 56 százalékának vannak az adatvédelemmel kapcsolatos aggályai. Azonban mindössze négy százalék nyilatkozott úgy, hogy emiatt ténylegesen kevesebbet használja az internetet. Ehelyett a fogyasztók inkább különböző stratégiákat alkalmaznak a kockázatok csökkentésére, például óvatosabbak a rendelkezésre bocsátott személyes adatok típusát illetően.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Vodafone: jővőre sem emeljük a Red tarifáit

hét dec 23 , 2013
A Vodafone Magyarország kínálatában a következő évben is megtalálhatóak lesznek a Red csomagok a mostanival megegyező feltételekkel: korlátlan beszélgetés és SMS küldés a hazai normál díjas számokra már havi tízezer forint alatti áron is. A Vodafone 2012 októberében Magyarországon elsőként vezetett be korlátlan hívást és SMS küldést lehetővé tevő csomagokat. […]
felhő