Mobilszolgáltatást indít a Mol

 

Saját márkás mobilszolgáltatást indított hétfőn a Mol Nyrt. a Magyar Telekom hálózatára támaszkodva – közölte a Mol az MTI-vel. A két vállalatcsoport között az idén júliusban létrejött stratégiai együttműködés keretében kialakított szolgáltatás az olajvállalat szerint a Multipont Törzsvásárlóknak járó feltöltési kedvezmények, illetve az országos kúthálózatnak köszönhető könnyű elérhetőség miatt lehet vonzó az ügyfeleknek. A régió olajipari vállalatai közül elsőként a Mol jelenik meg a mobilkommunikációs piacon, és a tervek szerint ez a szolgáltatás hamarosan regionálisan is elérhető lesz – fejti ki Horváth Dori Jenő, a Mol magyarországi kiskereskedelmi igazgatója a közelményben. A Mol Mobile szolgáltatást a társaság töltőállomásain lehet megvásárolni, a készülékkínálatban az induláskor hagyományos és érintőképernyős Samsung készülékek lesznek elérhetőek.

Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom vezérigazgatója és Hernádi Zsolt, a Mol elnök-vezérigazgatója júliusban írtak alá egy stratégiai megállapodást a két vállalat között. A megállapodás az értékesítés, a kiskereskedelem, az energia-kiskereskedelem és az informatika területét érintő együttműködésekről szól.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Lassuló növekedés a táblagéppiacon

csü szept 5 , 2013
  A nagyobb méretű okostelefonok által támasztott konkurencia és az új készülék kategóriák, például a viselhető eszközök megjelenésének lehetősége miatt csökkentette a táblagépek világpiaci forgalmára vonatkozó előrejelzését az IDC amerikai informatikai és távközlési piackutató vállalat. Az IDC szerint az idei táblagép forgalmat 227,4 millió készülékre becsüli, kevesebbre korábbi 229,3 milliós […]