A vállalatok túlnyomó többsége képtelen titokban tartani saját bizalmas adatait érintő biztonsági incidenseit, ugyanis minden második esetben ezek a kényes információk nyilvánosságra kerülnek, az ügyfelek, partnerek vagy a média által — derül ki a Kaspersky Lab és a B2B International közös felméréséből. A tanulmány kimutatta, hogy a vállalatok 44 százaléka kényszerült már arra, hogy adatszivárgás miatt nyilvánosságra hozza az esetet, az érintett ügyfelek számára, míg 34 százalékuknak az üzleti partnereket és 33 százalékuknak a beszállítókat kellett értesíteni az incidensek során, valamint 15 százalékulnak kellett nyilvánosságra hozni az ügy részleteit a média számára.
Next Post
Alkalmazásközpontúságban erősít a Cisco
sze nov 13 , 2013
A Cisco új alkalmazásközpontú infrastruktúrát (Application Centric Infrastructure – ACI) és nyílt partneri ökoszisztémát jelentett be. Az ACI az első olyan adatközpont- és felhőalapú megoldás, amely az üzleti alkalmazásokhoz szükséges fizikai és virtuális hálózati erőforrások teljes átláthatóságát és integrált kezelését biztosítja. Az ACI megoldás fő alkotóelemei az Application Policy Infrastructure […]

És még ez is...
-
2012. szeptember 13.
Internet Hotline: eddig 1400 bejelentés érkezett
-
2013. január 13.
Halálos hibák az Apple Maps-ban
-
2012. október 6.
Az EADS felvásárolja a NETASQ-ot
-
2019. november 5.
Sokat javult Magyarország kiberbiztonsági felkészültsége
-
2012. február 7.
A Citibank is kihúzta a gyufát
-
2014. augusztus 11.
Kiderült miért aggódnak a legjobban a vállalatok