A vállalatok túlnyomó többsége képtelen titokban tartani saját bizalmas adatait érintő biztonsági incidenseit, ugyanis minden második esetben ezek a kényes információk nyilvánosságra kerülnek, az ügyfelek, partnerek vagy a média által — derül ki a Kaspersky Lab és a B2B International közös felméréséből. A tanulmány kimutatta, hogy a vállalatok 44 százaléka kényszerült már arra, hogy adatszivárgás miatt nyilvánosságra hozza az esetet, az érintett ügyfelek számára, míg 34 százalékuknak az üzleti partnereket és 33 százalékuknak a beszállítókat kellett értesíteni az incidensek során, valamint 15 százalékulnak kellett nyilvánosságra hozni az ügy részleteit a média számára.
És még ez is...
-
2015. március 3.
Megújult az ESET vállalati termékportfóliója
-
2016. június 7.
Ingyenes, mégis teljes értékű védelmet kínál a Sophos
-
2023. október 30.
Ezért behozhatatlan a netes bűnözők előnye
-
2015. június 11.
Így hatolnak be a hackerek a biztonsági kamerarendszerekbe