Az idei szigetországi Finovate alkalmával az IND új, Gamification elnevezésű koncepcióját mutatta be, melynek célja, hogy a banki folyamatok szórakoztatóvá tételével motiválja az ügyfeleket a különböző szolgáltatások használatára. A gamification avagy „játékosság” élményét nyújtó fejlesztést az egyes online játékok, illetve a webes technológiák elterjedésével újra virágkorukat élő hűségprogramok alapozzák meg. Az IND ezt az újfajta gondolkodásmódot építette be banki front-end termékébe, az IND Banking Front-Office-ba. A szolgáltatás lényege, hogy a különböző banki tranzakciók – mint az átutalás, a pénzlekötés, illetve elektronikus számlakivonat, – igénybevételével pontokat, úgynevezett badge-eket lehet gyűjteni, amelyek beválthatóak a bank által adott kedvezményes banki termékekre, kedvezőbb szolgáltatási díjakra vagy akár jobb kamatra is.
És még ez is...
-
2016. március 31.
Fenyegetés-központú tűzfalat mutatott be a Cisco
-
2016. május 1.
A sorrend Samsung, Apple, Huawei… az LG nincs az első ötben
-
2015. július 29.
Akár vásárolni is lehet a Telenor Wallet alkalmazással
-
2017. július 1.
Olaszországban indul az első hivatalos olimpiai mobilközvetítés
-
2013. március 28.
Szépművészeti Múzeum: okostelefonos jelnyelvi tárlatvezetés
-
2014. március 21.
A Schneider megoldja a zökkenőmentes leállítást