IBM: meglepő jóslatok

 

Az IBM Smart Commerce egy átfogó kezdeményezés, amely elsősorban az online, mobil és közösségi vásárlás trandjeihez való alkalmazkodásban segíti a kereskedőket. A divízió munkája statisztikai és elemző szoftverekre támaszkodik, amelyek a hosszútávú eladási trendeket és a szezonális csúcsokat is figyelik. A bolti értékesítésre vonatkozó előrejelzésekhez általában az Egyesült Államok Statisztikai Hivatala által gyűjtött gazdasági adatokból dolgoznak, online értékesítési prognózisaik pedig az IBM Benchmark adataira épülnek, egy analitika-alapú összehasonlító eszközre, amely több mint 500 vezető kereskedelmi vállalat valós idejű eladási adataiból merít. A ruházati cikkek értékesítésére vonatkozó adatokból az a meglepő tendencia rajzolódott ki, hogy idén nyáron a férfi ruházati termékek értékesítése 8 százalékkal nőhet, nagyobb mértékben, mint a női, vagy a gyermek ruházaté. A férfiak idén nagyobb kedvvel frissítik fel ruhatárukban a formálisabb ingek és nadrágok készletét, de a vékony nyakkendők és nadrágtartók is kapósabbak lesznek. Az értékesítés javulása egy erősödő trendet érzékeltet: a férfiak egyre több affinitással közelítenek a divathoz – különösen az üzleti világban. Ezzel párhuzamosan változóban a női ruházat vásárlásának logikája is. Korábban az amerikai hölgyek a karácsony előtti időszakra időzítették a vásárlásokat, de 2011-ben már inkább a mini vásárlási alkalmak mintázata érvényesült, kiemelkedésekkel Valentin Nap, Anyák Napja környékén, és a közelgő iskolakezdés előtt.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

ESET pályacsúcs

pén okt 12 , 2012
  Az ESET 75. alkalommal nyerte el a Virus Bulletin „VB100“ díját. Az ESET NOD32 Antivirus 5-öt Windows 7 operációs rendszeren tesztelték, és minden kategóriában meggyőző eredményeket ért el. “Még hátra van egy nagyobb VB100 tesztelés, de az ESET jelenlegi termékeportfóliója szépen fejlődött az elmúlt pár évben és nagyon ritkán van […]

Friss, ropogós