Hasít a “kínai Google”

 

A Baidu által nyilvánosságra hozott adatok szerint a vállalat profitja július-szeptemberben éves összehasonlításban 60 százalékkal 3,01 milliárd jüanra (~106 milliárd forint) nőtt, miközben összbevétele elérte a 6,3 milliárd jüant (~222 milliárd forint), ami 2011-hez képest csaknem ötven százalékos emelkedés. Kiemelkedő mértékben, ötven százalék felett nőttek az internetes marketingből és a reklámpiacból származó bevételek, a gazdaság lassulása és az internetes reklámköltések visszaesése ellenére – derül ki az adatokból. A vállalat a negyedév során 614 millió jüant (~21 milliárd forint) fordított kutatás-fejlesztésre, a tavalyi érték csaknem kétszeresét, a távlati tervek közt vállalatfelvásárlások és technológiatranszfer is szerepelnek. A cég emellett a mobilfizetési módok szélesítésén dolgozik — írja az MTI.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.