Ha már sört nem ihatunk a munkahelyen, igyunk több vizet!

Drink more water – ez a Waterdrop szlogenjeMegérkeztek Magyarországra a Waterdrop termékei. A vízben oldódó waterdrop kockák olyan gyengéden kiszárított, majd formába tömörített gyümölcsökből és gyógynövényekből állnak, amelyek megőrizték természetes tápanyagaikat és csak úgy dúskálnak a vitaminokban.

Dobj egy waterdrop kockát jó fél liter vízbe, várj egy percet, amíg feloldódik, és máris készen van az ízletes frissítő, amellyel egyszerűen elérheted az egészséges élethez elengedhetetlen napi optimális folyadékfogyasztást. Fekete ribizli, mangó, citromfű, gyömbér, ginzeng – néhány az alapanyagok közül, amelyeket a gyártás során kiszárítanak, majd apró kockákba tömörítenek. Mivel a vizet fokozatosan szűrik le a felhasznált gyümölcsökből és növényekből, megmaradnak az intenzív és természetes ízek, valamint a vitaminok. A waterdrop kockák cukor-, glutén- és laktózmentesek, valamint hozzáadott mesterséges ízfokozó nélkül készülnek. Az állandó kínálatban elérhető ízek a BOOST (fekete ribizli, bodza, acai), a YOUTH (barack, gyömbér, ginzeng), a GLOW (mangó, kaktuszgyümölcs, articsóka), a ZEN (csillaggyümölcs, fehér tea, citromfű), valamint a SKY, a CLEAN, a DEFENCE, a LOVE, a FOCUS és a RELAX. A napi lendülethez a waterdrop háromféle természetes koffeintartalmú, úgynevezett Microenergy kockákat is készített, amelyekbe természetes energiafokozó hatásukról ismert egzotikus növények esszenciája került. Az ORO mangóízesítésű Microenergy kocka természetes koffeintartalmát a guava és a guayusa levélnek köszönheti, a NERO-ba fekete ribizli, guarana és kóladió került, a SHIRO pedig üde cseresznyevirág-ízével, a hársfavirág- és a ginzengőrleménnyel az elme erejét támogatja.

Katerina Navrátilová, a Waterdrop CEE ügyvezető igazgatójaJelenleg évente körülbelül 500 milliárd műanyag palack készül, amelynek felét víz palackozására használják. Ez a mennyiség több mint nyolcmillió tonna CO2 kibocsátásával jár. A Waterdrop elkötelezett ennek csökkentése, a hosszú szállítási útvonalak rövidítése, valamint a palackozott italok visszaszorítása mellett.
„Szeretnénk minél több emberrel megismertetni a Waterdrop üzenetét és értékeit, hogy közösen tegyünk a műanyag palackok környezetszennyező hatása ellen. Emellett pedig fontos számunkra, hogy hangsúlyozzuk a vízfogyasztást, és a cukros, palackozott üdítők elhagyását” – jelentette ki Katerina Navrátilová, a Waterdrop CEE ügyvezető igazgatója. Bár a Microdrink kapszulák elfogyasztásához mindössze egy pohár vízre van szükség, a Waterdrop különleges hangsúlyt fektetett a termékek és a kiegészítők megjelenésére. Minden waterdrop Microdrink íz saját egyedi díszítést és hozzá tartozó üvegkulacsot kapott. A letisztult vonalvezetésű, természetes mintákkal festett kulacsokkal, üveg-, fa- és rozsdamentes acélkiegészítőkkel stílusosan támogathatjuk a műanyagmentes életet.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Zyxel: Drinkall az EMEA régió főmarketingese

pén máj 27 , 2022
Kevin Drinkallt nevezte ki az EMEA régió új marketing- és GTM-stratégiájáért felelős igazgatójává a Zyxel Networks. Drinkall a technológiai szektorban több mint húsz éves tapasztalatot szerzett. 2015-ben műszaki értékesítést támogató mérnökként csatlakozott a Zyxel Networks csapatához, majd a piacfejlesztés világába tért át, amikor a Zyxel EMEA vállalati vezeték nélküli és […]
Kevin Drinkall Zyxel EMEA marketing

És még ez is...