A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet bejelentette, hogy NetIQ termékportfóliójában elérhetővé vált a Self Service Password Reset 3. A megoldás az informatikai szakemberek munkáját könnyíti meg azáltal, hogy segítségével a felhasználók külső beavatkozás nélkül, önállóan is visszaállíthatják elfelejtett, elveszített vagy letiltott jelszavaikat. A helpdesk munkatársaknak így nem kell telefonon ellenőrizniük az alkalmazottak személyazonosságát a jelszavak kezeléséhez, mivel azok a biztonsági kérdéseken keresztül maguk is meg tudják erősíteni kilétüket, mielőtt biztonságosan visszaállítanák jelszavukat.
Becslések szerint a helpdesk részlegekhez befutó kéréseknek körülbelül egyharmada jelszó-helyreállításhoz kapcsolódik. Az egyébként is gyakran túlterhelt, támogatással foglalkozó munkatársak válláról egyszerűen levehető ez a teher egy önkiszolgáló jelszó-visszaállító rendszer bevezetésével.