Szeptember elsejétől Carra Anitát, a UPC Magyarország jelenlegi marketing és tartalomfejlesztési igazgatóját vezérigazgató-helyettessé nevezték ki. Carra 2015 májusa óta dolgozik a UPC Magyarország marketing és tartalomfejlesztési igazgatójaként. Már a kezdetektől kiemelt figyelmet fordít az ügyfél-elégedettség növelésére és a valódi felhasználói igényeken alapuló, innovatív termékek és szolgáltatások bevezetésére. UPC-s pályafutását megelőzően 18 évet töltött az Unilevernél, ahol kereskedelmi, marketing és értékesítési területeken szerzett tapasztalatot különböző pozíciókban. 2012 óta az Unilever tisztítószer és kozmetikai üzletágának marketing igazgatójaként felelt a teljes közép-kelet-európai régió marketingtevékenységéért. Hollandiában és az Egyesült Királyságban is folytatott tanulmányokat, folyékonyan beszél angolul, hollandul és olaszul.
És még ez is...
-
2009. május 9.
Itt vannak az it-szakma átlagos óradíjai
-
2018. december 11.
Egy, csak egy legény van talpon az országban
-
2016. május 26.
Fiatal gondolkódókat keres a Telenor
-
2013. november 21.
A minisztérium a Jabilt védi
-
2012. november 16.
Vályi-Nagy csúcsra ért
-
2012. augusztus 27.
A Google is belépett az IVSZ-be