November közepéig négymilliószor töltötték le a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) applikációját, a BudapestGO-t.
A BKK közleménye szerint hónapról hónapra többen vannak a rendszeres felhasználók is: jelenleg 1,6 millió az applikációba regisztráltak száma, és már minden harmadik BKK-bérletet digitálisan vásárolnak. A múlt hónapban 140 ezer bérlet fogyott a BudapestGO-n keresztül; már minden harmadik bérletet digitálisan használnak az ügyfelek, a rendszeres bérletvásárlók között pedig kimagasló a felsőoktatási bérletek digitális aránya: a hallgatók negyven százaléka a mobilján tartja a BKK-bérletét. A vonaljegy a legnépszerűbb applikációban vásárolt termék, amiből októberben 560 ezer fogyott, míg harminc vagy kilencven perces időalapú jegyből 102 ezret vásároltak a múlt hónapban és ez 15 százalékos emelkedést jelent a nyári időszakhoz képest. A Budapest 150. születésnapján elérhető szüliNAPI jegyből több mint harmincezer kelt el.