A Telenor friss felmérésből az derült ki, hogy majdnem annyit használjuk a telefont böngészésre, mint telefonálásra, és a cset népszerűbb, mint az sms. Az emberek fele napi szinten használja zenehallgatásra mobilját, a videotelefonálás pedig még mindig nem terjedt el hazánkban. A felhasználók többsége elégedett az általa használt mobilinternet hálózattal, a Telenor ügyfelek pedig kimagaslóan elégedettek a Hipernettel. A kutatás szerint a telefon mára életünk nélkülözhetetlen részévé vált: a válaszadók több mint a fele (58 százalék) gyakorlatilag állandóan, napi öt-hat órán át használja a telefonját, míg mindössze három százalékuk gondolja azt, hogy a telefon nem játékszer, ezért csak akkor használja, ha szükség van rá.
És még ez is...
-
2015. április 3.
Vodafone: itt a PluszAdat a belassulás ellen
-
2012. május 17.
Német üzleti lap a távközlési adóról és fogadtatásáról
-
2014. június 19.
Mobil alkalmazások: könnyen jön, könnyen megy
-
2018. április 24.
LG: május elején jön a hetedik generáció
-
2022. november 19.
Ingyen kereshetők a Facebook ingatlanhirdetései
-
2016. július 19.
Most úgy tűnik az IoT menti meg a világ gazzdaságát