A változás summája: Invitel InnoMax Klub 2016 IV.

Az InnoMax Klub alapításakor a cél egy olyan rendezvénysorozat létrehozása volt, amely elősegíti, hogy az Invitel partnerei kötetlen hangulatban ismerhessék meg a vállalat legújabb infokommunikációs szolgáltatásait. Három évvel ezelőtt azonban felismerte a vállalat, hogy a klub ideális platform lehet egy olyan értékálló üzleti közösség kiépítésében, amely segíti partnerei üzleti sikereit, így ezt szem előtt tartva a rendezvény koncepcióját gyökeresen megváltoztatta. A társaság szerint a koncepcióváltás sikeres döntésnek bizonyult, hiszen az InnoMax egy immár harmadik alkalommal megrendezésre kerülő, angolszász mintára megvalósított üzleti klub, amelynek keretében az Invitel kiváló hazai szaktekintélyekkel közösen olyan aktuális kérdésekre keresi a választ, melyek révén ügyfelei versenyképesebbé válhatnak, és cégeik még hatékonyabban működhetnek.

A legutóbbi InnoMax Klub végén, a témafelvető előadásokat követő kerekasztal-beszélgetés során a tudósok közösen arra keresték a választ, hogy miben rejlik a változás lényege, és hogyan tudunk, tudunk-e hatékonyan alkalmazkodni. A szakemberek egybehangzó véleménye szerint a legfontosabb, hogy hagyjuk el a meglévő paneleinket, és bár felkészülni nem mindig tudunk a változásra, fontos, hogy „trenírozzuk” rá magunkat. „Meggyőződésem, hogy az ilyen és ehhez hasonló, különböző nézetek és megközelítések ütköztetését is jelentő, alkotó beszélgetések minden résztvevő számára hasznos gondolatokat tartalmaznak, amelyekkel hozzájárulhatunk akár személyes előrehaladásunkhoz, akár az általunk képviselt szervezet sikereihez a gyorsan változó környezetben” – összegezte az esemény tapasztalatait Mártha Imre, az Invitel operatív főigazgatója.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.