A Samsung Electronics Magyar Zrt. megnyitotta Európa legnagyobb Smart & Prémium Megoldás Központját Budapesten, a Váci út 30. szám alatt, ahol képzett szakemberek bemutatóteremmel, vásárlási lehetőséggel, és szerviz szolgáltatásokkal várják az ügyfeleiket. „Évente mintegy kétszázezer hívás és 30-35 000 e-mail érkezik a Samsung ügyfélszolgálatára, illetve napi negyven-ötven alkalommal keresnek meg minket a felhasználók chaten keresztül. Elérhetőségünkből adódóan a fogyasztók azonnal választ kapnak a készülékekkel kapcsolatos technikai jellegű kérdéseikre, valamint azok beállításához szükséges segítséget is messzemenőkig megkapják. Amennyiben pedig javításra kerülne sor, azt is minimális kellemetlenséggel, rendkívül gyorsan oldjuk meg, így egy mobiltelefon például kevesebb mint egy napot tölt a szervizben” – nyilatkozta Gerzsei Attila, a Samsung Smart & Premium Megoldások üzletágának vezetője.
És még ez is...
-
2013. október 9.
Hű partnereit díjazta az XAPT
-
2012. november 14.
Zenélő számítógépeket dob a piacra a HP
-
2013. augusztus 23.
Önzetlenség: Zuckerberg az emberiség jótevője lenne
-
2013. november 13.
Az első százban az ABB
-
2013. szeptember 9.
Kedvezményes részvéket árúsít a Business Telecom
-
2015. október 9.
Elegük van a konfekcióból a fogyasztóknak