Elegük van a konfekcióból a fogyasztóknak

Iski-Istvan-InvitelA fogyasztói szokások változnak, amelyekre a szolgáltatók is hatással vannak fejlesztéseikkel, és mindez fordítva is igaz: az előfizetői igények is generálják a fejlesztéseket. Az Invitel arra törekszik, hogy önmaga is támogassa a tudatos mindennapi tartalomfogyasztást — hangzott el a társaság sajtótájékoztatóján. A távközlési társaság saját kutatásai is igazolják, hogy a fogyasztók egyre inkább személyre szabott szolgáltatásokra vágynak, éppen ezért előfizetői igényeit, lehetőségeit, és adottságait szem előtt tartva rugalmasan alakítja kínálatát, hogy a döntéshez minél több eszközt és lehetőséget megadjon számukra.

„Előfizetőink visszajelzései alapján elmondhatjuk, hogy mára a hazai piacon szinte egyedülálló kínálatot alakítottunk ki. Változatos elemekből felépülő, díjmentes extrákat is tartalmazó szolgáltatáscsomagjaink igen népszerűek ügyfeleink körében. Növekszik a triple play szolgáltatásainkra előfizetők aránya és szintén nagyon magas, nyolcvan százalékot meghaladó a családi tévécsomagunk értékesítése” – fogalmazott Iski István, az Invitel marketingigazgatója.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Már csak egy hétig lehet jelentkezni a Telekom innovációs versenyére

pén okt 9 , 2015
Kitartóan várják az újító szellemű vállalkozások pályázatait a Telekom Innovation Contest szervezői. Az új startupok és innovátorok három kategóriában (Smart Data Analytics, azaz Intelligens adat analitika, Future Communication, azaz A jövő kommunikációja illetve Industry 4.0 és IoT) jelentkezhetnek. A pályázatokat, ötleteket már csak két hétig, október 15-ig nyújthatják be a vállalkozások […]

Friss, ropogós