Ismét a Google végzett az élen a VMLY&R reklámügynökség 2019-es országos reprezentatív kutatásában, amely képet ad arról, hogyan látják a márkákat a magyar fogyasztók. A listát minden eddiginél nagyobb jelenléttel uralja a technológiai szektor: a Google és a Samsung után szorosan a negyedik helyen a Youtube, míg az ötödiken a Microsoft, hatodikon pedig a Facebook áll. A legtöbbet a Huawei és az Aldi javított a korábbi eredményén – a kínai távközlési óriásvállalat a botrányok ellenére 2017-hez képest megduplázta a pontszámát, míg Az Aldi több mint háromszáz helyet javított. A magyar márkák azonban kiszorultak az élmezőnyből: a harmadikhelyezett Pick után mindössze a Gyulai (38.) és a Pöttyös (42.) fért bele az első ötvenbe. 2017-ben a Béres is az első tízben volt, de 2017-ben az első ötvenben ott volt még: Boci, Herz, Gyulai, Gyermelyi, Pöttyös, Sió, Piros Mogyorós, Magyar Posta, Mol.
És még ez is...
-
2013. január 23.
A Tesco az Office 365-re szavazott
-
2016. január 11.
Így nyerhetsz ötmiliós kampányt a honlapoddal
-
2012. szeptember 3.
Pályacsúcsot ért el a BTel
-
2017. december 9.
Közel kétmillió magyar fizet már mobillal
-
2019. augusztus 2.
Növelte a forgalmát a Huawei az első fél évben
-
2016. január 20.
500 millió eurós informatikai fejlesztésbe kezd az Uniqua