Ismét a Google végzett az élen a VMLY&R reklámügynökség 2019-es országos reprezentatív kutatásában, amely képet ad arról, hogyan látják a márkákat a magyar fogyasztók. A listát minden eddiginél nagyobb jelenléttel uralja a technológiai szektor: a Google és a Samsung után szorosan a negyedik helyen a Youtube, míg az ötödiken a Microsoft, hatodikon pedig a Facebook áll. A legtöbbet a Huawei és az Aldi javított a korábbi eredményén – a kínai távközlési óriásvállalat a botrányok ellenére 2017-hez képest megduplázta a pontszámát, míg Az Aldi több mint háromszáz helyet javított. A magyar márkák azonban kiszorultak az élmezőnyből: a harmadikhelyezett Pick után mindössze a Gyulai (38.) és a Pöttyös (42.) fért bele az első ötvenbe. 2017-ben a Béres is az első tízben volt, de 2017-ben az első ötvenben ott volt még: Boci, Herz, Gyulai, Gyermelyi, Pöttyös, Sió, Piros Mogyorós, Magyar Posta, Mol.
És még ez is...
-
2016. április 15.
A remény hal meg utoljára: a HÉT üdvözli az internet-áfa csökkentést
-
2015. december 3.
Idén nagykarácsony lesz
-
2012. szeptember 12.
A KDB elmeszelte a PSZÁF- tendert
-
2015. január 19.
Intel: rekord árbevétel, 22 százalékos eredmény növekedés
-
2013. november 19.
Atyaég: már hetven CCIE Magyarországon
-
2018. március 13.
A webáruházak az online marketingben hisznek