Ismét a Google végzett az élen a VMLY&R reklámügynökség 2019-es országos reprezentatív kutatásában, amely képet ad arról, hogyan látják a márkákat a magyar fogyasztók. A listát minden eddiginél nagyobb jelenléttel uralja a technológiai szektor: a Google és a Samsung után szorosan a negyedik helyen a Youtube, míg az ötödiken a Microsoft, hatodikon pedig a Facebook áll. A legtöbbet a Huawei és az Aldi javított a korábbi eredményén – a kínai távközlési óriásvállalat a botrányok ellenére 2017-hez képest megduplázta a pontszámát, míg Az Aldi több mint háromszáz helyet javított. A magyar márkák azonban kiszorultak az élmezőnyből: a harmadikhelyezett Pick után mindössze a Gyulai (38.) és a Pöttyös (42.) fért bele az első ötvenbe. 2017-ben a Béres is az első tízben volt, de 2017-ben az első ötvenben ott volt még: Boci, Herz, Gyulai, Gyermelyi, Pöttyös, Sió, Piros Mogyorós, Magyar Posta, Mol.
És még ez is...
-
2013. október 30.
Üzleti ügyfeleket kényeztet irodai eszközökkel a Telekom
-
2016. október 7.
Cisco szoftver az első szakmai informatikai érettségin
-
2018. július 3.
Megszűnik az SAP PS Hungary Kft.
-
2014. július 15.
Kezd magához térni az elektronikai termékek exportja
-
2016. július 18.
A Nexon elhalászta az NKFI-üzletet a Griffsoft elől
-
2016. január 21.
Egymilliárd dollárnyi felhőkapacitás a közjó szolgálatában