Idén folytatódik az informatikai rendszerek fejlesztése, az okos megoldások bevezetése az adóhatóságnál. A következő időszak egyik fontos feladata a közérthetőbb kommunikáció bevezetése, valamint az adózás viselkedéstudományi megközelítésével is foglalkoznak a hatékonyság növelése érdekében – ismertette Sors László, a Pénzügyminisztérium (PM) államtitkára, a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) vezetője. Mint elmondta, a NAV egyik stratégiai célja, hogy ügyfélközpontú eljárásokat vezessen be, a hivatal még inkább partnere legyen az adózóknak. A hivatal az adminisztráció csökkentésére, további online megoldások bevezetésére törekszik, aminek eszköze a digitalizáció. Stratégiai cél az is, hogy az adók jelenleginél is hatékonyabb beszedése mellett a hivatal belső működése is hatékonyabb legyen, amihez aktív humántőkére, folyamatosan megújuló szervezetre van szükség. Az online számlarendszerben eddig 318 ezer gazdálkodó regisztrált, 14 millió adat érkezett be, az ingyenes számlázó programot 12 ezer felhasználó használja. Huszonkétezer étel- és italautomata szolgáltat naponta adatot a NAV-nak. A cégkapun január 1-jétől 110 ezren regisztráltak. Az ekáer rendszerben 13,5 millió bejelentés, az online pénztárgép rendszerben 27 milliárd rekord érkezett be.
Next Post
Európai Bizottság: egyre több gyűlöletkeltő tartalmat törölnek az internetes szolgáltatók
ked febr 12 , 2019
És még ez is...
-
2014. augusztus 18.
Fejhallgatóval erősít a HyperX
-
2012. november 16.
Kingston: akciós árú generáció
-
2017. október 13.
Újít a Seagate
-
2016. október 25.
A magyarok a legkevésbé elégedettek az infrastruktúrával
-
2020. július 28.
Az ARM Hungary Kft. bővíti budapesti fejlesztő központját
-
2014. január 8.
Itt a világ legkisebb és legkönnyebb 4K kamerája