Egy ideig még többnyire pc-ről vásárolunk online – derül ki az eNET webáruházak marketingtevékenységét vizsgáló kutatásából. Ugyanis laptopról/asztali számítógépről érkezik a webes áruházak látogatóinak többsége, ezen keresztül zajlik a tranzakciók és az online forgalom legnagyobb aránya. Ám a látogatók már közel fele mobileszközökről böngészi az online áruházak ajánlatait. Mobilra optimalizált weboldallal a webáruházak több mint négyötöde rendelkezik, azonban csak egyötödüknek van saját mobil applikációja. Az alkalmazással rendelkező online áruházaknál a leginkább preferált operációs rendszer az Android, de az iOS platformot is széles körben támogatják a webáruházak.
És még ez is...
-
2015. április 7.
NMHH: a fogyasztó egyenrangú partnerévé válik a szolgáltatójával
-
2012. november 28.
Facebook: stresszes a sok ismerős
-
2013. július 28.
A legfurcsább dolgok, amiket a neten eladtak IV.
-
2013. január 21.
A Getronics „nyomásgyakorlás” miatt lépett vissza
-
2014. október 22.
IVSZ: az internetadó rezsinövelő és anti-gazdaságfejlesztés
-
2016. március 21.
Erősen „ajánlott” a Check Point