A digitalizációnak, az adatelemzésnek és a mesterséges intelligenciának jelentős hatása lesz a turizmus egészére – mondta Somogyi Zoltán, az ENSZ Turisztikai Világszervezetének (UNWTO) főtitkárhelyettese. Mint elmondta, az információgyűjtés szempontjából a nagy adathalmazok elemzése nagyobb szerepet játszik már néhány európai országban, mint annak a megismerése, hogy hány turista lépett be az adott időszakban az országba. A turisztikai költéseket jobban látják a hitelkártyák és bankkártyák azonnali adataiból, mint az egy évvel később érkező számokból – mutatott rá. Az új üzleti modellek, az úgynevezett sharing economy a turizmus másik jelentős kihívása. Kitért arra, hogy az UNWTO adatai szerint a tavalyi nagyon sikeres éve volt az ágazatnak: a nemzetközi turizmus hét százalékkal bővült, így meghaladta az 1,32 milliárdot a turistaérkezések száma a világban.
Next Post
Karbantartás miatt már megint szünetelt hajnalban a Nemzeti Mobilfizetési Rendszer
vas márc 4 , 2018
És még ez is...
-
2015. július 10.
Féláron kínálja áruit az Extreme Digital
-
2017. augusztus 17.
A mesterséges intelligenciák piacán terjeszkedik a LogMeIn
-
2015. december 22.
Exportrekordot ért el októberben az elektronikai ágazat… Németországban
-
2020. július 2.
Beszélgess bottal a Nébih közösségi oldalán
-
2015. július 14.
A UPC vezetékes telefoncsomagjainak havi költsége
-
2020. február 15.
A Magyar Telekom nyerte a Deloitte Zöld Béka Díjat idén