Bár húsz üzletegységgel rendelkezik Magyarországon a Praktiker, a „huszonegyedik”, azaz az online áruház fejlődése a legdinamikusabb. A webshop 2009 tavaszán kezdte meg működését, 2016 májusában teljesen megújult és immár a vállalat bevételeinek több mint 5 százalékát garantálja. 2015-ben a webshop részaránya a teljes forgalomhoz képest 1,6 százalék volt, tavaly ez a szám már 4,1 százalékra emelkedett, idén pedig már több mint öt százalékot tesz ki, miközben a forgalom is dinamikusan nő. 2017 első három negyedéve alapján az online áruház fejlődése töretlen: míg 2015-ben ötvenezer, 2016-ban nyolcvanezer, addig az idei évben már százhúszezer megrendelést rögzítettek a webshopban, és az utolsó negyedév még hátravan. A Praktiker tapasztalatai szerint az offline áruházi vásárlás többszörösét költik a vevők online, az átlagos vásárlói kosár értéke meghaladja a bruttó harmincezer forintot. A Praktiker webshopjában jelenleg több mint harmincezer termék érhető el.
És még ez is...
-
2015. szeptember 7.
Hoppá! Kiderült, hogy a tévénézők a minőségi tartalmat kedvelik
-
2012. április 9.
SAP: 40 éve volt egy víziója az alapítóknak
-
2016. szeptember 15.
A Sagemcom nyerte az Központi Okos Mérés Zrt. tenderét
-
2017. augusztus 21.
Apple: sok a pénzünk, belépünk a filmiparba
-
2019. május 16.
Új magyar üzleti közösségi platform indult
-
2016. január 26.
A Magyar Telekom leánya szállíthat tűzfalat az MNB-nek