Nagy szeletet kíván kihasítani magának a Marriott szállodalánc a kínai turizmusból az Alibaba internetes kiskereskedelmi portállal kialakított együttműködéssel. A Marriott szállodalánc bejelentette, hogy közös vállalatot hozott létre a kínai Alibaba kiskereskedelmi portállal szállodai foglalások bonyolítására az Alibaba online utazási iroda szolgáltatása, a Fliggy révén. Az együttműködés az Alibaba teljes kínai ügyfélbázisa számára elérhetővé tette a Marriott tulajdonában lévő szállodaláncok, egyebek között a JW Marriott, a Ritz-Carlton, a Renaissance és az Autograph Collection szolgáltatásait. A kínai turisták a Fliggy portálján foglalhatnak szobát a Marriott szállodákban és az Alibaba online fizetési rendszerével, az Alipay szolgáltatással egyenlíthetik ki a számlát. A Marriott részvénye három és fél százalékkal erősödött a hírre.
Next Post
Upssz: az MNB szerint adathalászok vetették ki a hálójukat a bankok ügyfeleire
pén aug 11 , 2017
És még ez is...
-
2012. május 14.
„Akinek” sikerült: Fujitsu Technology Solutions Kft.
-
2015. február 10.
KKV: három százalékos növekedésre számít a Magyar Telekom
-
2013. november 26.
A biztosítók keveset költenek informatikára
-
2015. április 10.
Május közepével szűnik meg az OLX
-
2012. december 6.
Kipusztulnak az e-book olvasók
-
2012. augusztus 30.
Államosították a Pro-M Zrt-t