Helyreállították a Tesco online rendelési rendszerét, miután csütörtökön délelőtt az áruházlánc teljes közép-európai online rendeléseket feldolgozó rendszere leállt és fennakadás volt az online vásárlók kiszolgálásában. A rendszert sikerült stabilizálni, a rendszerleállás okát vizsgálják. A közlemény szerint a leállás miatt nem fértek hozzá a rendelési adatokhoz, így nem tudták egyik vásárlót sem értesíteni a rendelés várható törléséről. Azokat a vásárlókat, akiket érintett a probléma, kompenzálni fogja a Tesco – írják a közleményben.
És még ez is...
-
2022. július 25.
Okos dolgok: egyre többen találják meg elveszett Samsung Galaxyjukat
-
2016. szeptember 4.
Erre kellett volna figyelni nyaralás alatt
-
2013. január 3.
Gócpontokká válhatnak az okostelefonok
-
2016. május 30.
Betörtek a választói adatbázisba
-
2014. november 16.
Gigantikus wifi-projekt a SPAR-nál
-
2013. október 25.
Berendelték az USA nagykövetét