Helyreállították a Tesco online rendelési rendszerét, miután csütörtökön délelőtt az áruházlánc teljes közép-európai online rendeléseket feldolgozó rendszere leállt és fennakadás volt az online vásárlók kiszolgálásában. A rendszert sikerült stabilizálni, a rendszerleállás okát vizsgálják. A közlemény szerint a leállás miatt nem fértek hozzá a rendelési adatokhoz, így nem tudták egyik vásárlót sem értesíteni a rendelés várható törléséről. Azokat a vásárlókat, akiket érintett a probléma, kompenzálni fogja a Tesco – írják a közleményben.
És még ez is...
-
2015. augusztus 30.
Karbantartják az ügyfélkaput, macerás lesz az EKÁER-t használni
-
2023. március 14.
Nem érdemes kiskaput hagyni a kódban
-
2016. november 29.
Nagyszabású támadás érhette a Deutsche Telekomot
-
2013. május 31.
EU: kulcskérdés az okostelefonok adatvédelme
-
2015. augusztus 28.
Most derült ki: Japánt két éve támadják
-
2014. augusztus 10.
Naplózd az életed: a rosszfiúk imádni fognak III.