Kompenzálni fog a Tesco

Helyreállították a Tesco online rendelési rendszerét, miután csütörtökön délelőtt az áruházlánc teljes közép-európai online rendeléseket feldolgozó rendszere leállt és fennakadás volt az online vásárlók kiszolgálásában. A rendszert sikerült stabilizálni, a rendszerleállás okát vizsgálják. A közlemény szerint a leállás miatt nem fértek hozzá a rendelési adatokhoz, így nem tudták egyik vásárlót sem értesíteni a rendelés várható törléséről. Azokat a vásárlókat, akiket érintett a probléma, kompenzálni fogja a Tesco – írják a közleményben.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

A Telenornál is van már jóléti alapcsomag

szo aug 5 , 2017
A Telenor felvette mobilinternetes kínálatába a Digitális jólét alapcsomagot – jelentette be a társaság. Alexandra Reich, a távközlési társaság vezérigazgatója azt emelte ki, hogy a csomag egyszerre kínál megoldást az internetet még nem használók három problémájára: megmutatja a világháló használatának előnyeit, egyúttal megfizethető árú csomagot és eszközt kínál nekik. Hangsúlyozta: […]

Friss, ropogós