Egy friss kutatás szerint a magyar e-vásárlók 75 százaléka vásárol külföldi webáruházakban és leggyakrabban Kínából (48 százalék), az Egyesült Királyságból (27 százalék), Németországból (18 százalék), vagy az Egyesült Államokból (17 százalék) rendelünk termékeket. A kutatásból továbbá kiderül, hogy a külföldi piacokon történő vásárlási lehetőségek bővülésével átrendeződnek a fogyasztói döntéshozatalt befolyásoló tényezők is. Meglepő módon már nem az ár áll az első helyen döntéseink meghozatalakor, ugyanis az eredmények szerint a külföldi webáruházakban való vásárlás elsődleges oka, hogy az adott termék nem kapható Magyarországon. A Németországból történő rendelések esetében a válaszadók húsz százaléka, az Egyesült Királyság esetében 23 százalék, az Egyesült Államok esetében pedig 26 százalék indokolta ezzel döntését. A kutatás alapján csak Kína esetében tapasztalható, hogy a legfontosabb vásárlási döntést befolyásoló tényező továbbra is a termék ára.
És még ez is...
-
2014. október 30.
A Magyar Telekom az almafogyasztást népszerűsíti
-
2020. január 2.
Nagy öröm éri a Telenor több mint félmillió ügyfelét
-
2016. március 31.
Alkalmazkodjon a munkaerő: a siker receptje II.
-
2012. február 14.
Cisco: tovább csökkent a spamek száma
-
2014. október 22.
Optimalizálással 70 százalékkal lehet növelni a mobilhálózatokat
-
2013. április 19.
Röpül az IFS