A Huawei fogyasztói üzletága bejelentette, hogy a 2016. április 6-án bemutatott zászlóshajójuk, a dual Leica kamerás P9 és a P9 Plus okostelefonok kiszállításai globálisan meghaladták a 2,6 millió darabot az értékesítés első hat hetében. A példátlan teljesítményhez jelentősen hozzájárultak a kínai, a francia, a finn és a nagy-britanniai eladások. A P9 eladásai 130 százalékkal haladták meg a P8 eladásait a globális piacokon. Ezek az eredmények hozzájárultak ahhoz, hogy a Huawei globális piaci részesedése 8,5 százalékra növekedjen és tovább erősítették a vállalat pozícióját, mint a világ harmadik legnagyobb okostelefon-gyártója. A Huawei összesen 28,3 millió darab készüléket szállított ki 2016 első negyedévében, 64 százalékkal többet, mint az előző év azonos időszakában. A vállalat figyelemre méltó eredményeket ért el a régiós piacokon is.
És még ez is...
-
2012. október 22.
Új mobilkliens az elbitangoló menedzsereknek
-
2012. március 1.
A roamingdíjak további csökkentését javasolja az EP
-
2021. március 4.
Lázas betegeknek fejlesztettek döntéstámogató applikációt
-
2016. március 5.
Sarki fényt Lumiával érdemes fotózni
-
2017. május 22.
Már indiában is gyártanak iPhone-t
-
2012. február 28.
Sikeres lehet a negyedik mobilszolgáltató