Májustól indul a PayPal Media Network, amely az online pénzügyi szolgáltató új, helyzet alapú hirdetési platformja kifejezetten a kiskereskedők igényeihez szabva. Az új szolgáltatás az eBay csoporthoz tavaly csatlakozott Where Ads nevű reklámvállalat kibővítésével jött létre, amely Észak-Amerika legnagyobb helyzet alapú mobiltelefonos hirdetési platformja volt. Az új eszköz segítségével a márkák földrajzi helyzetük vagy korábbi vásárlásaik alapján, a legjobb helyen és időben szólíthatják meg a felhasználókat, ami kulcsfontosságú lehet a vásárlási döntés elősegítésében. A Where Ads átalakítását röviddel a PayPal negyedéves gyorsjelentésének kiadása utánra időzítette a vállalat. Az év első hónapjaiban a felhasználói szám mintegy hárommillióval növekedett, így elérte a 109,8 milliót, ami éves szinten 12 százalékos növekedésnek felel meg. Ezen felül a PayPal-en keresztüli fizetések összege meghaladta az 555 milliárd dollárt, amit a felhasználók napi hatmillió tranzakcióval hoztak össze. A PayPal bevételei az első negyedévben elérték az 1,3 milliárd dollárt, ami 32 százalékkal több a tavalyi adatnál.
És még ez is...
-
2020. december 23.
Pályacsúcs: ötvenezer robotot adott el a Universal Robots
-
2014. április 22.
Havi 1,4 millióan szavaznak a PS4-re
-
2012. október 27.
Duplájára nőhet a magyar informatikai szolgáltató ágazat
-
2013. december 4.
A Gartner szerint a Check Point az első
-
2018. március 10.
Pécsen bővíti informatikai központját az Aldi
-
2018. október 31.
Hadilábon állnak a magyar tulajdonú autóipari cégek a digitalizációval