Az Ericsson az „Integrated Video Insights” bevezetésével egy hatékony adatelemző eszköztárat dob piacra, amely segíthet a média szereplőinek a felhasználóktól, videó platformokról és hálózatokból összegyűjtött nagymennyiségű adatot összesíteni és elemezni. Az eszköztár, amelyet teljes körű, átfogó keretrendszer támogat, kielégíti a média üzletág teljes operatív, kereskedelmi és ügyfélszolgálati spektrumát felölelő big data-feldolgozás iránti igényt. Az „Integrated Video Insights” használatával a média szereplői javíthatják tartalomforgalmazási stratégiájukat, megállapíthatják az egy felhasználóra jutó átlagos bevétel növeléséhez szükséges befektetéseket, továbbá biztosíthatják, hogy a tartalmuk fogyasztása optimális feltételek mellett történjen. Jean-Philippe Poirault, az Ericsson tanácsadásért és rendszerintegrációért felelős vezetője szerint az „Integrated Video Insights” segítségével megjósolhatják a jövőbeni működési igényeket, gyorsan reagálhatnak a valós idejű problémákra és fejlett, proaktív ügyfélszolgálati folyamatokat vezethetnek be, végső soron pedig jobb üzleti döntéseket hozhatnak.”
És még ez is...
-
2012. február 10.
Sikeres a Google hibavadász programja
-
2021. július 20.
Először került NFT-munka magyar múzeumi gyűjteménybe
-
2018. április 4.
Okostelefon: már több mint 360 fajt tartalmaz a Madárhatározó app
-
2016. május 9.
Megvan a globális válság ellenszere: tovább kell aludni
-
2014. április 16.
SUSE kGraft: vége az újraindításnak
-
2020. december 28.
Digítális fejlesztéseket ígér a Főtaxi Ferihegyen