Az Ericsson az „Integrated Video Insights” bevezetésével egy hatékony adatelemző eszköztárat dob piacra, amely segíthet a média szereplőinek a felhasználóktól, videó platformokról és hálózatokból összegyűjtött nagymennyiségű adatot összesíteni és elemezni. Az eszköztár, amelyet teljes körű, átfogó keretrendszer támogat, kielégíti a média üzletág teljes operatív, kereskedelmi és ügyfélszolgálati spektrumát felölelő big data-feldolgozás iránti igényt. Az „Integrated Video Insights” használatával a média szereplői javíthatják tartalomforgalmazási stratégiájukat, megállapíthatják az egy felhasználóra jutó átlagos bevétel növeléséhez szükséges befektetéseket, továbbá biztosíthatják, hogy a tartalmuk fogyasztása optimális feltételek mellett történjen. Jean-Philippe Poirault, az Ericsson tanácsadásért és rendszerintegrációért felelős vezetője szerint az „Integrated Video Insights” segítségével megjósolhatják a jövőbeni működési igényeket, gyorsan reagálhatnak a valós idejű problémákra és fejlett, proaktív ügyfélszolgálati folyamatokat vezethetnek be, végső soron pedig jobb üzleti döntéseket hozhatnak.”
És még ez is...
-
2016. április 8.
Ha nem megy a naplókitöltés, segít az agrárkamara
-
2012. augusztus 2.
Okostelefon látássérültek számára
-
2014. augusztus 26.
A vállalati szoftverpiac történelmi fordulópont előtt áll
-
2014. június 26.
Mobiltelefonos alkalmazás a munkaügyekben való eligazodáshoz
-
2018. november 21.
Hamarosan ingyenes applikációval kereshetőek a jogszabályok
-
2021. július 23.
A what3words alkalmazással erősít az NNG