Az Ericsson az „Integrated Video Insights” bevezetésével egy hatékony adatelemző eszköztárat dob piacra, amely segíthet a média szereplőinek a felhasználóktól, videó platformokról és hálózatokból összegyűjtött nagymennyiségű adatot összesíteni és elemezni. Az eszköztár, amelyet teljes körű, átfogó keretrendszer támogat, kielégíti a média üzletág teljes operatív, kereskedelmi és ügyfélszolgálati spektrumát felölelő big data-feldolgozás iránti igényt. Az „Integrated Video Insights” használatával a média szereplői javíthatják tartalomforgalmazási stratégiájukat, megállapíthatják az egy felhasználóra jutó átlagos bevétel növeléséhez szükséges befektetéseket, továbbá biztosíthatják, hogy a tartalmuk fogyasztása optimális feltételek mellett történjen. Jean-Philippe Poirault, az Ericsson tanácsadásért és rendszerintegrációért felelős vezetője szerint az „Integrated Video Insights” segítségével megjósolhatják a jövőbeni működési igényeket, gyorsan reagálhatnak a valós idejű problémákra és fejlett, proaktív ügyfélszolgálati folyamatokat vezethetnek be, végső soron pedig jobb üzleti döntéseket hozhatnak.”
És még ez is...
-
2019. július 22.
Graphisoft: a végzős mérnökök képtelenek a BIM használatára
-
2016. január 24.
Veszélyben a magyar mobilfizetési alkalmazások
-
2022. július 12.
Végre hozzáférhetővé tették a Volánbusz menetrendi adatbázisát
-
2016. január 12.
A robotmotoros a versenypályára készül
-
2015. október 5.
Ebéddel csalogatnak a Szabad Szoftver Konferenciára
-
2019. március 27.
MediCall: 200 milliós tőkebefektetés