A Huawei bejelentette, hogy 2015-től a Magyar Vízilabda Szövetség hivatalos technológiai partnereként részt vállal az egyik legsikeresebb hazai látványsport támogatásában: segíti az utánpótlás-nevelést és csúcstechnológiás készülékekkel támogatja a szövetséget. Az együttműködésről szóló megállapodást Fred Wang, a Huawei Fogyasztói Üzletágának magyarországi vezetője, valamint Kemény Dénes a Szövetség elnöke írta alá ünnepélyes keretek között 2015. január 30-án. A Huawei a „Make it possible” („Tedd lehetségessé”) márkaüzenet felépítésének érdekében kezdett nemzetközi szinten intenzív sportszponzorációs tevékenységbe 2014-ben. „Az információs és kommunikációs technológiák kiemelt szerepet játszanak a sport világában. Nemcsak a felkészítést segítik, hanem összekötik egymással a sportolókat és a rajongókat: az emberek otthonába és a „tenyerébe”, azaz okostelefonjára, tabletére hozzák „valós-időben” a sporteseményeket, az élményeket” – mondta Wang.
És még ez is...
-
2013. május 17.
FreeSoft: nagy öröm a 26,1 millió forint nyereség
-
2013. május 27.
Az EMC díjazta az Avnetet
-
2016. október 28.
Itt van az LG harmadik negyedéves eredménye
-
2014. november 27.
E-bugyelláris: elindult a MobilTárca szolgáltatás
-
2019. február 26.
Budapesten nyitott technológiai központot az Oxford University Press
-
2014. január 24.
Az IBM eladta az x86-os szerver üzletágát