A nagyvállalatok több mint negyede tervezi, hogy egy éven belül mobil eszközökre is alkalmassá teszi a honlapját – derült ki a Corvinus Egyetem és az IFUA Horváth & Partners felméréséből. Ez azt jelenti, hogy megduplázódik azon cégek száma, amelyek a mobilinternetre is gondot fordítanak, jelenleg ugyanis az ilyen szervezetek aránya nagyjából 25 százalék a válaszadók között. Utóbbiak több mint fele az 500 legnagyobb magyar vállalat közé tartozik. A vállalatok körében a közösségi média használatában vezet a Facebook használata (47 százalék), jelentősen lemaradva kullog mögötte a LinkedIn (17 százalék) és a Twitter (11 százalék). (Az iwiw-ről nincs adat.) Ám csak a cégek ötöde kommunikál naponta a közösségi médiában, s további tizede teszi meg ezt legalább hetente. Márpedig az ennél ritkább megszólalás ezen a csatornán hatástalan. A cégek nagy része inkább csak kipipálja ezt a feladatot, olyasfajta megfontolásból, hogy ha a konkurencia fent van a Facebookon, akkor nekik is fent kell lenni. Arra már kevésbé törekszenek, hogy a jelenlét valós hozzáadott értéket adjon.
És még ez is...
-
2016. május 25.
Világ hobbifocistái egyesüljetek!
-
2013. február 12.
Új telefonalkalmazás segít a leszokásban
-
2012. február 22.
Márciusban kész a Telenor hálózat-modernizációja
-
2013. április 3.
Brutális leértékelés a Vodafone-nál
-
2013. március 27.
Siessenek a Jelly Bean frissítéssel az LG Optimus L9 tulajdonosok
-
2014. március 4.
BMW- SAP koncepcióalkalmazás