Megkönnyíti a vásárlók és a kereskedők közötti kommunikációt az az NFC technológián alapuló rendszer, amely a héten mutatkozott be az egyik hazai áruházlánc új budapesti boltjában – írja az MTI. A magyar fejlesztő, a TEEG Promotion Kft. tájékoztatása szerint a rendszerbe regisztráló vásárlók matricát kapnak, amelyben egy NFC (near field communication – rövid hatótávú rádiófrekvenciás szabvány) chip található. A megrendelő igényei szerint logózott matricát a vásárlók bárhová, de célszerűen a telefonjuk hátlapjára helyezhetik. A rendszer használatára felkészült üzletekben a vevők a matrica promóciós eszközökhöz érintésével vehetnek igénybe kedvezményeket, illetve kaphatnak különböző ajándékokat.
És még ez is...
-
2012. december 14.
Kingston: itt a 128 gigás Wi-Drive
-
2020. április 3.
Csehországban már a karantén is intelligens
-
2020. február 2.
Vodafone: nem változik semmi a Brexit miatt
-
2012. október 15.
Noreg – NATO mobilbiztonsági együttműködés
-
2018. november 30.
Előrejelzés: öt év, és 1,5 milliárd 5G előfizető lesz
-
2022. január 31.
NMHH: a mobilok korán halnak