Megkönnyíti a vásárlók és a kereskedők közötti kommunikációt az az NFC technológián alapuló rendszer, amely a héten mutatkozott be az egyik hazai áruházlánc új budapesti boltjában – írja az MTI. A magyar fejlesztő, a TEEG Promotion Kft. tájékoztatása szerint a rendszerbe regisztráló vásárlók matricát kapnak, amelyben egy NFC (near field communication – rövid hatótávú rádiófrekvenciás szabvány) chip található. A megrendelő igényei szerint logózott matricát a vásárlók bárhová, de célszerűen a telefonjuk hátlapjára helyezhetik. A rendszer használatára felkészült üzletekben a vevők a matrica promóciós eszközökhöz érintésével vehetnek igénybe kedvezményeket, illetve kaphatnak különböző ajándékokat.
És még ez is...
-
2012. április 20.
Konszolidálják a kormányzati informatikát
-
2018. február 27.
Végre előrendelhető a Samsung Galaxy S9 és S9+
-
2015. augusztus 18.
Másfél év múlva indulhat az e-egészségügyi rendszer
-
2017. április 22.
A digitalizáció elterjesztéséről tárgyalt a versenyképességi tanács
-
2019. május 10.
Ingyenes a Róma magyar emlékhelyeit bemutató app