Míg Nyugat-Európában az ipari beszállítók csaknem 75 százaléka elérhetővé tesz részletes információkat a weboldalán a keresett termékről, addig Magyarországon ez az arány csak 29 százalék. A magyar ipari cégek még mindig elsősorban abból indulnak ki, hogy vevőik nem használják az internetet, ami már rég nem igaz – írja az MTI, egy online beszerzői portál vizsgálataira hivatkozva. A közlemény szerint a hazai cégek közötti online kereskedelem öt évvel van lemaradva a nyugati országokhoz képest, ráadásul a hazai vállalatok weboldalain többnyire éppen a beszerzők számára legfontosabb információk, a termékleírások nem teljesek vagy hiányoznak.
És még ez is...
-
2015. január 5.
Életjeleket mutat a Pirate Bay
-
2013. március 19.
Filmen az Angry Birds
-
2013. október 3.
TP Vision: az online árverezés tiszta, száraz érzés
-
2013. július 8.
Hatvanmilliós bírság a UPC-nek
-
2016. július 21.
Már megint nyakunkon az Ország Boltja verseny