Jó hír az internet-előfizetőknek és -szolgáltatóknak, hogy egy év alatt jelentősen javult az előfizetők véleménye a szolgáltató által nyújtott sebességígéret betartásáról, különösen a mobilinternetesek körében — áll az NMHH friss jelentésében. 2013 végén a helyhez kötött internetre előfizetők 86, a mobilnetre előfizetők 77 százaléka úgy tapasztalta, hogy szolgáltatója mindig vagy többnyire biztosítja a szerződésben vállalt sebességet. Az internethasználat „tartalmi” oldalát tekintve is egyre több felkészült felhasználó van Magyarországon. Bár a szolgáltatójával vagy hivatallal, közigazgatási szervvel csak minden negyedik, illetve minden hatodik intézett ügyet a karácsonyt megelőző hónapban online (is), addig vásárolni, vásárláshoz előkészülni például már az internetezők négyötöde szokott az interneten. Egy év alatt jelentősen megnőtt (50-ről 56 százalékra) azok aránya is, akik valamely áruért, szolgáltatásért az interneten keresztül fizettek. Az internetezők ma már tájékozódásra és szórakozásra is legalább annyit használják a világhálót, mint a televíziót, a rádiót vagy a nyomtatott sajtót. Ami a többiekkel való kapcsolattartást illeti, itt a net által kínált lehetőségeket – e-mail, csevegés, internetes telefon – ugyanolyan mértékben vesszük már igénybe, mint a mobiltelefonok klasszikus funkcióját, a telefonhívást.
És még ez is...
-
2012. május 7.
A Tesco ismét a neten árverez
-
2013. január 22.
Indul a Tesco webáruháza
-
2013. június 14.
Imádunk online fizetni
-
2018. november 6.
Akadálymentesítenék a közszféra honlapjait
-
2014. december 26.
IT-történelem: így indult az e-kereskedelem
-
2013. július 28.
Nyerj Jumurdzsákkal!