Becslések szerint a magyarországi kiskereskedelemből az online értékesítés több mint három százalékkal részesedik és ez az arány évről évre nő – közölte a GfK Hungária az MTI-vel. A közlemény szerint a hazai kiskereskedelem – a gépjármű- és üzemanyag értékesítés nélkül – 2013-ban megközelítette a hétezer milliárd forintot értékben, ebből az online kiskereskedelem becslések szerint 200-220 milliárd forinttal részesedik. A piac növekedését jelzi, hogy évről évre egyre többen vásárolnak online: 2013-ban a 18-49 éves korosztályban a megkérdezettek 76 százaléka vásárolt már valaha interneten, míg 2012-ben 74 százalék volt ez az arány. Az interneten havi rendszerességgel vásárlók aránya 25 százalékról 28 százalékra emelkedett 2012-ről 2013-ra, a havonta online vásárlók és elektronikusan is fizetők aránya pedig 17-ről 20 százalékra nőtt.
És még ez is...
-
2018. május 14.
Vissza a jövőbe: Bronsgeest a Getronics új COO-ja
-
2014. december 16.
Bankkártyával erősít a Telenor
-
2013. április 25.
A Microsoft fordított áfát javasol
-
2017. november 27.
Lepsényi: a vállalkozásokat fel kell készíteni a digitális átalakulásra
-
2020. április 11.
A Vivre.hu támogatja a hagyományos kiskereskedőket
-
2016. március 2.
A titok nyitja: látni, látszani, kiszolgálni