Az előző évhez képest stagnált tavaly a kínai „Google„, a Baidu profitja, de a nagyon erős versennyel küzdő vállalat az idén sem számít ennél jobb eredményre. A kínai keresőóriás, a teljes piac nyolcvan százalékát magáénak tudó Baidu, a statisztikák szerint az ötödik legértékesebb márkaként számon tartott vállalat, tavaly mindössze 0,6 százalékkal tudta növelni profitját, amely 10,5 milliárd jüant (388,5 milliárd forint) tett ki. A bevételek ennél jóval nagyobb mértékben, 43,2 százalékkal, 32 milliárd jüanra (1,18 ezer milliárd forint) nőttek. Kína több mint 620 millió internetezője számítógépe helyett mindinkább mobiltelefonját használja böngészésre, így a vállalat is javítja és fejleszti a mobilszolgáltatásokat. Robin Li vezérigazgató szavai szerint a cég bevételének egyötöde a mobil-keresésekből adódik, s ez az arány folyamatosan emelkedik. Ugyancsak erőteljesen nő a kifejezetten okostelefonokra kifejlesztett reklámok bevétele is. A fejlesztés ugyanakkor jelentős összegeket emészt majd fel az idén is, így a vállalat közleményében jelezte: 2014-ben is stagnáló profitot vár — írja az MTI.
És még ez is...
-
2014. január 17.
Sinen a cseh Telefónica eladása
-
2016. május 19.
Bedöglött a hagyományos brit taxispiac az Uber miatt
-
2013. augusztus 29.
Ráncfelvarrás a K&H e-banknál
-
2018. május 27.
Csúszik a Coop informatikai rendszerének fejlesztése
-
2018. február 23.
Végre egy jó hír: a magyar mezőgazdaság kész a digitális átállásra
-
2016. július 21.
Az ABC Datát választotta a NAVITEL