Habár szinte minden amerikai újságíró használja a közösségi médiát, döntő többségük továbbra is inkább e-mailben szerez sztoriötleteket – derült ki a Vocus marketingcég csütörtökön közzétett felméréséből. Az amerikai média helyzetét vizsgáló, State of the Media 2014 című felmérés szerint az újságírók több mint 90 százaléka preferálja az e-mailt a közösségi médiával, a telefonnal és az online csetszolgáltatásokkal szemben, ha a sztoriötletek begyűjtéséről van szó. Az újságírók 45 százaléka egyáltalán nem szeretne a közösségi médián keresztül ötleteket kapni, míg azok közül, akik igen, a legtöbben a Facebookon (37,1 százalék) és a Twitteren (30,6 százalék) keringő információkra nyitottak.
És még ez is...
-
2013. április 9.
Lebukott a babakocsis csaló
-
2013. szeptember 9.
Így vernek át a webáruházzal
-
2012. április 10.
Minek utazni, ha vannak adatbázisok
-
2013. január 14.
Bérgyilkosokkal ölette meg fia számítógépes karakterét
-
2015. március 12.
LTE Cat4-képes CarFi készüléket mutatott be a Huawei