Az amerikai újságírók az e-mailt kedvelik

emailxHabár szinte minden amerikai újságíró használja a közösségi médiát, döntő többségük továbbra is inkább e-mailben szerez sztoriötleteket – derült ki a Vocus marketingcég csütörtökön közzétett felméréséből. Az amerikai média helyzetét vizsgáló, State of the Media 2014 című felmérés szerint az újságírók több mint 90 százaléka preferálja az e-mailt a közösségi médiával, a telefonnal és az online csetszolgáltatásokkal szemben, ha a sztoriötletek begyűjtéséről van szó. Az újságírók 45 százaléka egyáltalán nem szeretne a közösségi médián keresztül ötleteket kapni, míg azok közül, akik igen, a legtöbben a Facebookon (37,1 százalék) és a Twitteren (30,6 százalék) keringő információkra nyitottak.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Libri-Shopline Nyrt. lett a Shopline

szo febr 8 , 2014
Libri-Shopline Nyrt.-re változik a Shopline-webáruház cégneve, erről döntött a Libri és a Shopline könyvkereskedelmi  cégek egyesülésével létrejött cég pénteki közgyűlése. A Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján közzétett jegyzőkönyv szerint a közgyűlés megválasztotta a társaság új tisztségviselőit. Az öttagú igazgatóság elnöke Spéder Zoltán, a háromtagú felügyelő bizottság elnöke Lantos Csaba lett. Utóbbi […]

Friss, ropogós