Habár szinte minden amerikai újságíró használja a közösségi médiát, döntő többségük továbbra is inkább e-mailben szerez sztoriötleteket – derült ki a Vocus marketingcég csütörtökön közzétett felméréséből. Az amerikai média helyzetét vizsgáló, State of the Media 2014 című felmérés szerint az újságírók több mint 90 százaléka preferálja az e-mailt a közösségi médiával, a telefonnal és az online csetszolgáltatásokkal szemben, ha a sztoriötletek begyűjtéséről van szó. Az újságírók 45 százaléka egyáltalán nem szeretne a közösségi médián keresztül ötleteket kapni, míg azok közül, akik igen, a legtöbben a Facebookon (37,1 százalék) és a Twitteren (30,6 százalék) keringő információkra nyitottak.
És még ez is...
-
2013. június 20.
Odavagyunk az online bankolásért
-
2017. december 12.
Így válhat modern, digitális szülővé II.
-
2012. február 11.
A szabadságáért tüntettek Budapesten
-
2013. július 4.
A kábeles internet a menő
-
2016. december 10.
Honlap készült a vakoknak