A Mol Nyrt. már akkor is elégedett lesz a sajátmárkás mobil üzletágával a következő egy évben, ha a forgalom fedezi a mintegy százmillió forintra tervezett marketingkommunikációs ráfordításokat. Horváth Dori Jenő, a társaság magyarországi kiskereskedelmi forgalmáért felelős igazgatója elmondta, a mobilüzletág illeszkedik a Mol stratégiájába, mivel igyekeznek minél több olyan szolgáltatást nyújtani, ami hozzájuk köti a vásárlókat. Úgy vélte, a mobilüzletágnak van jövője, mivel a magyar felhasználók 60 százaléka még mindig előre feltöltött (pre paid) kártyával telefonál. Az igazgató elmondta, az üzletág indítása nem igényelt nagyobb fejlesztést, igaz, a Mol jelentős összeget költött arra, hogy előre kifizette a telefonokat és a kártyákat. Horváth Dori szerint fél év elég lesz ahhoz, hogy megtapasztalják, merre halad a mobilüzletág, ám ahhoz, hogy eldőljön, sikeres lesz-e a Mol mobile, legalább egy év kell. Kifejtette, csak akkor terjesztik ki a mobilszolgáltatást más országokra, ha a Mol magyarországi hálózatában beváltja a hozzá fűzött reményeket.
És még ez is...
-
2014. április 9.
Szöllősi pályacsúcs: három nap alatt 25 tárgyalás
-
2012. szeptember 11.
Bővíti tevékenységét az Intellio
-
2019. június 23.
Németország nyitott a Huawei bevonására az 5G hálózat kiépítésébe
-
2014. május 21.
Hadsereg: az új csodafegyver az okostelefon
-
2016. július 5.
A világ egyre nagyobb részén jó Vodafone-osnak lenni
-
2015. június 17.
Antwerpenben megoldották az emberiség egyik legnagyobb problémáját