A Pernod Ricard francia italgyártó azt tervezi, hogy jövő áprilistól minden kínai piacra szánt termékén QR kódot helyez el. A cég ezzel próbál védekezni termékeinek hamisítása ellen. A vásárlók okostelefonjuk segítségével azonosítani tudják majd a terméken elhelyezett kódot, ám ezáltal nem csak azt ellenőrizhetik majd le, hogy valódi-e az adott szeszes ital, hanem tájékoztatást kaphatnak az előállítási folyamatról és a márkával kapcsolatos egyéb fontosnak és hasznosnak vélt tudnivalókról. Ezen felül pedig értékes piaci visszajelzéssel szolgálhatnak a vállalat számára — írja a hamisitasellen.hu.
És még ez is...
-
2012. február 22.
Márciusban kész a Telenor hálózat-modernizációja
-
2017. január 15.
Feltöltőkártya: július elseje vízválasztó lesz
-
2014. november 3.
Okostelefónia: a második vonal felzárkózik
-
2013. január 3.
„Izgalmasan” alakult novemberben a mobil netezés
-
2012. március 6.
Apple App Store: túl a 25 milliárdos letöltésen
-
2013. november 4.
Motorola: olcsó okos otthonra