Napi 640 ezres átlagos látogatásszám augusztusban, majdnem 2,3 millió aktív – ebből mintegy félmillió ingatlan – apróhirdetés, melyek közel 55 százaléka egy hétnél frissebb. Ezek a számok jellemezték nyár végére a piacvezető online apróhirdetési portált, az aprod.hu-t. Az eNet Kft. és a Budapesti Corvinus Egyetem (BCE) közelmúltban megjelent közös tanulmánya szerint az Apród.hu-n augusztus végén elérhető aktív hirdetések 48 százaléka, 1,07 millió hirdetés egy hétnél frissebb volt, a legújabb adatok szerint pedig szeptember közepén ez az érték már a hirdetések 54,65 százaléka, 1,24 millió hirdetés. Az aprod.hu oldalon augusztusban már több mint 430 000 ingatlanhirdetés jelent meg, egy meghirdetett ingatlan értéke pedig átlagosan csaknem 17 millió forint volt. Hasonló mértékű növekedést mutat a jármű kategória is, ahol augusztusban már több mint 40 milliárd forint összértékű hirdetések között böngészhettek a látogatók.
És még ez is...
-
2019. március 18.
Tovább lassult az online kiskereskedelem növekedése
-
2023. május 27.
Enciklopédiát állít össze az online platformokról az NMHH
-
2015. március 9.
Nagy összecsapás várható a roamingdíjak és a netsemlegesség miatt
-
2020. szeptember 19.
Összeesküvés-elmélet: beigazolódott, hogy a DELL a hangszórókba rejti az antennákat