Az e-mailezők naponta jellemzően 1-5 jóváhagyott reklámüzenetet kapnak, és ha figyelemfelkeltő a tárgy és érdekes a tartalom, szívesen elolvassák azokat – többek között ez derült ki a KutatóCentrum aktuális E-Mail Marketing Reportjából. A felmérésben részt vevő e-mailezők kétharmada nem bánja, hogy az online nyereményjátékra való regisztrációkor meg kell adnia az adatait. „Általában nem jellemző, hogy az emberek nem valós adatokat adnak meg regisztrációkor, de az egyes korcsoportokat vizsgálva kiderül, hogy a fiatalok valamivel bizalmatlanabbak – emelte ki Györfi Anna, a KutatóCentrum kutatási projekt menedzsere. A 18-24 évesek 21 százaléka regisztrált már valaha nyereményjátékra nem valós adatokkal, míg az idősebbeknek mindössze tíz százaléka.”
És még ez is...
-
2016. március 6.
Amerikai it-cégek összefogtak az Apple védelmében
-
2012. március 29.
Nem biztonságos a SZÉP Kártya használata
-
2015. március 10.
Mobilhasználat: van, ami még gyerekcipőben jár
-
2013. február 8.
Bizalmas adatokat loptak a japán külügyminisztériumtól
-
2012. február 2.
Lebukott a harmadik NASA-hacker
-
2016. március 9.
Így előzhetjük meg, hogy egy adat-túszdráma áldozatai legyünk I.