Az e-mailezők naponta jellemzően 1-5 jóváhagyott reklámüzenetet kapnak, és ha figyelemfelkeltő a tárgy és érdekes a tartalom, szívesen elolvassák azokat – többek között ez derült ki a KutatóCentrum aktuális E-Mail Marketing Reportjából. A felmérésben részt vevő e-mailezők kétharmada nem bánja, hogy az online nyereményjátékra való regisztrációkor meg kell adnia az adatait. „Általában nem jellemző, hogy az emberek nem valós adatokat adnak meg regisztrációkor, de az egyes korcsoportokat vizsgálva kiderül, hogy a fiatalok valamivel bizalmatlanabbak – emelte ki Györfi Anna, a KutatóCentrum kutatási projekt menedzsere. A 18-24 évesek 21 százaléka regisztrált már valaha nyereményjátékra nem valós adatokkal, míg az idősebbeknek mindössze tíz százaléka.”
Next Post
Szabolcs András az ISACA Budapest Chapter elnöke
ked febr 21 , 2012
Az Informatika Ellenőrök Nemzetközi Szövetségének Magyarországi tagozata (ISACA Budapest Chapter) 2012. február 8-án tartotta tisztújító közgyűlését. A több mint 400 tagot képviselő Közgyűlés egy sikeres elnöki ciklus végén köszönt el eddigi elnökétől, Kirner Attilától. Kirner jelentős részt vállalt az egyesület megújításában és átszervezésében. Három év elnöki munkája eredményeként az egyesült […]

És még ez is...
-
2012. november 30.
Most jó lenni alkalmazásbiztonsági szakértőnek
-
2020. augusztus 11.
Már semmi sem szent: internetes csalásra figyelmeztet az OTP Bank
-
2014. május 20.
Kiújult az USA-Kína hackerháború
-
2015. április 13.
Szintén zenész: hamvába holt az Izrael elleni kibertámadás
-
2022. március 3.
Orosz agresszió: egyre több a hamis adományozási mozgalom
-
2017. december 30.
A Xerox új multifunkciós berendezései nagyon, nagyon biztonságosak