Az e-mailezők naponta jellemzően 1-5 jóváhagyott reklámüzenetet kapnak, és ha figyelemfelkeltő a tárgy és érdekes a tartalom, szívesen elolvassák azokat – többek között ez derült ki a KutatóCentrum aktuális E-Mail Marketing Reportjából. A felmérésben részt vevő e-mailezők kétharmada nem bánja, hogy az online nyereményjátékra való regisztrációkor meg kell adnia az adatait. „Általában nem jellemző, hogy az emberek nem valós adatokat adnak meg regisztrációkor, de az egyes korcsoportokat vizsgálva kiderül, hogy a fiatalok valamivel bizalmatlanabbak – emelte ki Györfi Anna, a KutatóCentrum kutatási projekt menedzsere. A 18-24 évesek 21 százaléka regisztrált már valaha nyereményjátékra nem valós adatokkal, míg az idősebbeknek mindössze tíz százaléka.”
És még ez is...
-
2016. április 7.
Titkosította az adatforgalmat a WhatsApp
-
2012. november 28.
Lakat alatt egy újabb román bűnszövetkezet
-
2015. december 29.
Ez az egy esélyed van a zsaroló vírusok ellen
-
2018. április 26.
NAIH: a legfontosabb tudnivalók a GDPR-ről IV.
-
2012. május 31.
A webes támadások 96 százaléka hanyagság miatt sikeres
-
2016. január 29.
Adatvédelem napja: gyászoljuk a Safe Harbort