Az e-mailezők naponta jellemzően 1-5 jóváhagyott reklámüzenetet kapnak, és ha figyelemfelkeltő a tárgy és érdekes a tartalom, szívesen elolvassák azokat – többek között ez derült ki a KutatóCentrum aktuális E-Mail Marketing Reportjából. A felmérésben részt vevő e-mailezők kétharmada nem bánja, hogy az online nyereményjátékra való regisztrációkor meg kell adnia az adatait. „Általában nem jellemző, hogy az emberek nem valós adatokat adnak meg regisztrációkor, de az egyes korcsoportokat vizsgálva kiderül, hogy a fiatalok valamivel bizalmatlanabbak – emelte ki Györfi Anna, a KutatóCentrum kutatási projekt menedzsere. A 18-24 évesek 21 százaléka regisztrált már valaha nyereményjátékra nem valós adatokkal, míg az idősebbeknek mindössze tíz százaléka.”
És még ez is...
-
2020. október 17.
A kibertér veszélyeiről indít bűnmegelőzési kampányt a rendőrség
-
2013. január 3.
Gócpontokká válhatnak az okostelefonok
-
2021. november 23.
Óvakodj a GravityRAT-tól!
-
2023. szeptember 23.
Ha jót akarsz, jegyezd meg ezt a hat végtelenül egyszerű szabályt!
-
2013. november 14.
Ransomware-ek támadják a magyar pc-ket
-
2012. december 10.
Check Point: ahol némi pénz van még, ott erősít