A Kaspersky Lab friss felmérése kimutatta, hogy a bankok és az online fizetési szolgáltatók nagyjából fele inkább akkor kezeli a kiberbiztonsági incidenseket, amikor azok megtörténnek, ahelyett, hogy olyan eszközökbe invesztálnának, amelyek megelőznék őket. A felmérés során a pénzügyi szervezetek 48 százaléka állította, hogy lépéseket tesznek annak érdekében, hogy megvédjék ügyfeleiket az online csalásoktól, a következmények enyhítésére helyezve a hangsúlyt az esetek teljes megelőzése helyett. Mi több, a pénzügyi cégek 29 százaléka állítja, hogy olcsóbb és hatásosabb megoldás a felmerülő csalási ügyek utólagos kezelése, mint azok elhárítása.
És még ez is...
-
2023. október 9.
Az NMHH Internet Hotline munkatársai jók
-
2016. augusztus 13.
Egy felmérés szerint biztonságtudatosabbak vagyunk a utazás alatt
-
2017. augusztus 4.
Váratlan fejlemény: tovább nő a számítógépes vírusok száma
-
2013. október 21.
Nem belügy a számítógépes bűnözés
-
2023. december 23.
Kibertámadás érte az iráni internetes rendszert
-
2016. március 9.
Egyre rafináltabbak a mobil banki vírusok