A Mol Nyrt. már akkor is elégedett lesz a sajátmárkás mobil üzletágával a következő egy évben, ha a forgalom fedezi a mintegy százmillió forintra tervezett marketingkommunikációs ráfordításokat. Horváth Dori Jenő, a társaság magyarországi kiskereskedelmi forgalmáért felelős igazgatója elmondta, a mobilüzletág illeszkedik a Mol stratégiájába, mivel igyekeznek minél több olyan szolgáltatást nyújtani, ami hozzájuk köti a vásárlókat. Úgy vélte, a mobilüzletágnak van jövője, mivel a magyar felhasználók 60 százaléka még mindig előre feltöltött (pre paid) kártyával telefonál. Az igazgató elmondta, az üzletág indítása nem igényelt nagyobb fejlesztést, igaz, a Mol jelentős összeget költött arra, hogy előre kifizette a telefonokat és a kártyákat. Horváth Dori szerint fél év elég lesz ahhoz, hogy megtapasztalják, merre halad a mobilüzletág, ám ahhoz, hogy eldőljön, sikeres lesz-e a Mol mobile, legalább egy év kell. Kifejtette, csak akkor terjesztik ki a mobilszolgáltatást más országokra, ha a Mol magyarországi hálózatában beváltja a hozzá fűzött reményeket.
És még ez is...
-
2012. október 18.
Egymilliárd mobiltelefont exportál idén Kína
-
2013. szeptember 6.
Okostelefonokat jóárasít a Telenor
-
2013. október 17.
Itt az LG hátulgombolós okostelefonja
-
2016. május 25.
Az ABB felvásárolta a SVIÁ-t
-
2018. július 29.
Végre lehet jegyet is vásárolni a Vonatinfó alkalmazásban
-
2012. december 30.
Kispálya: az MTI archív képei az Europeana honlapján