Az interneten vásárlók négy százalékánál volt probléma, hogy a kiszállítás az ígértnél több időt vett igénybe, három százalék kapott hibás terméket, és két százalék kért jogorvoslatot, de nem kapott kielégítő választ. Csalás áldozata az internetes vásárlók egy százaléka lett, és ugyancsak egy százaléknál fordult elő, hogy a megrendelés végső ára magasabb volt a feltüntetettnél. A megkérdezetteknek csak a hatvan százaléka szerint zajlott panaszmentesen a vásárlás. A saját honlappal rendelkező vállalkozások 25 százalékánál lehetett terméket vagy szolgáltatást online rendelni tavaly, ennek hiánya az elektronikus kereskedelem terjedésének egyik hazai korlátját jelenti. A megrendelések online követését – mint a vásárlók kényelmét és biztonságérzetét növelő szolgáltatást – a weboldallal rendelkező vállalkozások csupán 11 százaléka biztosította — derül ki a Központi Statisztikai Hivatal Magyarország 2015 című kiadványából.
Next Post
Összefogott a Google, a Budapest Bank, a Magyar Posta, a Big Fish és az espell
sze máj 4 , 2016
És még ez is...
-
2016. január 21.
500 milliós tendert nyert az államkincstártól a Dorsum
-
2020. szeptember 11.
Codecool: kedvezményes előfizetést kínál a Magyar Telekom
-
2015. július 31.
Drávanet: novembertől itt a digitális Kánaán
-
2013. július 25.
Közel hétmilliós fejlesztés a Villumen Kft.-nél
-
2012. május 11.
Medvegyev a neten jócskán lehagyta Putyint
-
2014. szeptember 1.
Tabletvilág: van az a réteg, amely hajlandó pénzt áldozni