Sok szektor már nem működhet internet nélkül

nav-ellenorzesNoha a felmérések szerint egyre több kisvállalat bízza külső cégekre a hirdetési és a saját maguk népszerűsítésével kapcsolatos feladatokat, még mindig sokan oldják meg házon belül ezeket a napi munkafolyamatok részeként — többek közt ez is kiderült az Invitel megbízásából a BellResearch a közelmúltban elvégzett kutatásából. A kisvállalatok körében végzett vizsgélat a társaságok telekommunikációs szokásait, döntéseit kívánta feltérképezni. A válaszadók kiemelték, hogy számos szektorban szinte kikerülhetetlen az internet. Ugyanis bizonyos kötelező adatszolgáltatások azon keresztül történnek. Ilyen például az áruszállító cégek által használt Elektronikus Árukövető Rendszer (EÁKER), vagy akár az üzletekben használatos online kassza. Mindemellett a vizsgálat igazolta azt a köztudomású tényt is, hogy az internet hatékonyabbá, gyorsabbá teheti az adminisztratív munkafolyamatokat. Ráadásul a dokumentálhatóság is egyszerűbbé válik a világháló segítségével.

A kutatásból az is kiderült, hogy leginkább a 10-30 Mb/sec közötti sávszélesség használata jellemző a megkérdezett kisvállalatokra. Ez az adatátviteli sebesség bőven elegendő egy kisebb cég zökkenőmentes működéséhez. Döntően böngészésre, levelezésre, kisebb fájlméretű csatolmányok küldésére és fogadására használják mindennapi munkájuk során az internetet a vállalkozások. A kutatás alapján a megkérdezett vállalkozások hatvan százaléka foglalkozik saját maga azzal, hogy elérhetővé és láthatóvá váljon leendő ügyfelei számára.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Magyarországra ért a Dell ProSupport Plus

sze márc 23 , 2016
ShareTweetPinShareA Dell bejelentette, hogy kiemelt szolgáltatását, a számítógépekhez és táblagépekhez igényelhető ProSupport Plus támogatást újabb 35 országban tette elérhetővé Európában, a Közel-Keleten, Afrikában és Ázsiában. A SupportAssist technológia segítségével a Dell az iparágban elsőként kínál proaktív és prediktív automatizált támogatást a végfelhasználói rendszerek problémáinak megelőzésére és megoldására. A ProSupport Plus […]
Dell

És még ez is...